پیشگویی سلستین: مطالعه تجربی اولین بصیرت

بیداری معنوی جدیدی در فرهنگ بشری در حال وقوع است. که ناشی از بیداری معنوی تک تک افرادی است که در زندگی‌شان معنویت بی‌نظیری را تجربه کردند. سفری که ما را به سمت همزمانی ها یا رویدادهای همزمان اسرارآمیزی سوق می‌دهد.

The First Insight . . . A Critical Mass

توجه به همزمانی (Noticing Synchronicity)

در این مسیر, وقوع همزمانی‌ها (رویدادهای همزمان) نقطه شروعی است برای سنجش اینکه تا چه حد در مسیر معنویت قرار داریم.

این رویدادهای همزمان معنی‌دار, همان معجزات کوچکی هستند که ما را به سوی زندگی بهتری هدایت می‌کنند. به این ترتیب که آن‌ها ابتدا در جهت بیداری ما دراطراف ما رخ می‌دهند اما سپس به ما کمک می‌کنند که از طریق ارتباط با سرنوشت بی‌نظیری که برای ما طراحی شده, هدایت شویم.

بنابراین, هرگاه معطوف به سوال‌های زندگی خودمان و یا معطوف به دریافت کمک برای رفع نیازمان باشیم, احتمال وقوع رویدادهای همزمانی که پاسخ سوال یا نیاز ما باشند و یا ما را به سمت جواب هدایت کنند, افزایش می‌یابد.

لازم است هر روز صبح به خود یادآوری کنیم که نسبت به این همزمانی‌ها هشیار باشیم.

رویدادهای همزمان (بصیرت اول)
بصیرت اول در مورد همزمانی ها یا رویدادهای همزمان است.

با تشکر از مدث سیدنژاد بابت ترجمه‌ی قسمت اول مطلب


 THE CELESTINE PROPHECY:

FIRST INSIGHT EXPERIENCE STUDY

بصیرت اول: مطالعه تجربه

«فکر نمی‌کنم که هیچ‌ چیزی تصادفی رخ بدهد. هیچ‌کس بر حسب اتفاق اینجا نیست. هر کسی که در زندگی به ما برمی‌خورد پیامی برای ما دارد. در غیر این صورت، مسیر دیگری را پیش می‌گرفت، یا زودتر یا دیرتر می‌رفت. این واقعیت که این انسان‌ها اینجا هستند به این معناست که آن‌ها به دلیلی در زندگی ما هستند.»

آیا تاکنون اتفاقی تصادفی را تجربه کرده‌اید که قادر به توضیحش نبوده باشید؟

آیا تا به حال در مورد کاری که می خواستید انجام دهید کشف یا شهود داشته‌اید؟ برنامه‌ای که همیشه می‌خواستید در زندگی خود انجامش دهید و فکر کردید چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟ و بعد از آنکه تقریبا آن را فراموش کردید و به چیزهای دیگری توجه کردید، ناگهان با کسی ملاقات کردید یا چیزی را خواندید یا به جایی رفتید که به همان فرصتی که بدان نیاز داشتید برخوردید؟

این اتفاقات روز به روز بیشتر می‌شوند و … وقتی آنها اتفاق می‌افتند، فراتر از آنچه انتظار می‌رود، شانس خالص‌اند! انگار آنها از پیش تعیین شوه بودند، گویی زندگی ما توسط نیروی غیرقابل توضیحی هدایت شده است. این تجربه احساس اسرارآمیزی و هیجان را القا می‌کند و در نتیجه احساس زنده تر بودن می‌کنیم.

می‌توانید با هیجان انگیزترین قسمت زندگی در تماس باشید. یعنی تماشای همزمانی‌های مرموزی که اتفاق می‌افتد که ما را به سمت سرنوشت خاصی سوق می‌دهد؛ با این باور که زندگی ما به جایی می‌رود که، به بهتر شدن جهان کمک می‌کند.

بصیرت اول وقتی اتفاق می افتد که از همزمانی هایی که برای تحقق اهداف و پتانسیل هایمان ضروری هستند، آگاه می شویم.

ابتدا چه اتفاقی می‌افتد؟

تحول از اولین بصیرت آغاز می‌شود و … این بصیرت همیشه در ابتدا، ناخودآگاه، به عنوان حس عمیقی از بی‌قراری روی می‌دهد.

بیشتر بیماری‌های اخیر جامعه را می‌توان در این بی‌ قراری و جستجو جستجو کرد. اما این مشکل موقتی است و به پایان می‌رسد، زیرا ما سرانجام درمورد آنچه واقعاً به دنبالش هستیم آگاهی میابیم. همه ما به دنبال کمال بیشتر در زندگی خود هستیم و در طی این جستجوی چیزهایی که به نظر می‌رسد موجب سقوطمان باشد را انتخاب نمی‌کنیم .

ما به‌طور اتفاقی تجربه‌ای متفاوت را شاهد خواهیم بود … لحظه‌هایی که زندگی خود را به‌شکلی متفاوت، جالب و الهام بخش احساس می‌کنیم. اما نمی‌دانیم که این تجربه چیست یا چگونه می‌توان آن را پایدار کرد و چه وقت به پایان می‌رسد، و پس از اتمام آن احساس ناامیدی و بی‌قراری می‌کنیم از زندگی که دوباره به نظر می‌رسد عادی می‌رسد ناخرسند می‌شویم.

منظور از تصادفات، رویدادهای همزمان است.

“همزمانی‌های معنی‌دار” معجزات ریز و درشتی هستند که ما را به سمت زندگی خوب سوق می‌دهند و به ما نشان می‌دهند که سوی دیگری از زندگی وجود دارد که ما هنوز باید کشفش کنیم ( برخی دیگر از مراحل پشت صحنه). آن‌ها همیشه در پی این هستند که ابتدا ما را بیدار کنند و سپس به ما اجازه دهند تا با یک ارتباط معنوی هدایت شویم.

چنین اتفاقاتی، هنگامیکه برای ما رخ می‌دهند، همیشه به ما مفهوم یک هدف مشخص را می‌بخشند. علاوه بر این، اکنون می‌فهمیم که این جریان سرنوشت همیشه در آن وجود دارد، چه برای اولین بار تجربه شود و چه پس از مدتی مبارزه با روزمرگی، دوباره کشف شود. سن در اینجا هیچ اهمیتی ندارد. نکته اصلی این است که این آگاهی را در دست بگیرید و رها نکنید. شما شهودی الهی دارید که از آنچه بیشتر به شما الهام بخش است، آگاه است، و همیشه منتظر است که در زندگی شما نقش خود را ایفا کند.

یادگیری همزمانی

ما در اجتماع به گونه‌ای رشد یافته بودیم که از کنار اتفاقات معجزه آسا یا شانس، بی‌توجه عبور کنیم و آن را جدی قلمداد نکرده و بی اهمیت جلوه دهیم. بصیرت اول وقتی اتفاق می‌افتد که ما از رویدادهای همزمان زندگی خود آگاه شویم و معنای آنها را بفهمیم.

چنین “همزمانی‌هایی” به راحتی در گذشته ما قابل مشاهده است، زیرا وقتی به پیچ و خمهای سرنوشت ساز گذشته خود می‌پردازیم: تجربه خانوادگی که ما را شکل داده‌اند، افرادی که بر علایق و انتخاب‌های اولیه ما تأثیر گذاشته‌اند، چهارراه‌هایی در مسیر زندگی، که ما را به جایی که هم‌اکنون هستیم، سوق داده‌اند.

البته حفظ این آگاهی بطور پیوسته بسیار دشوار است. امروز با چه کسی ملاقات خواهیم کرد؟ چه اطلاعاتی ممکن است بدست آید که جهت زندگی ما را شکل می‌دهد؟

یک رویداد همگام می‌تواند اطلاعاتی باشد که شما را به سمت فرصتی جهت داده یا به بن بست و تغییرجهتِ کامل، سوق می‌دهد. این هر دو رویداد برای هدایت زندگی شما و خدمت به مسیر انتخابی شماست. بنابراین همچنان الهام بخش باشید و در هر حال، احساس خود را درباره ” سرنوشت آشکار “خود، مثبت نگه دارید.

استفاده از همزمانی‌ها (رویدادهای همزمان)

تمام معنای معنوی فراتر از خودمان پیدا می شود و ما را ترغیب می کند تا روابط بهتری با یکدیگر و با سیاره داشته باشیم. اگر بخواهیم در این دنیا به شکوفایی خود ادامه دهیم و دانش خود را افزایش دهیم، باید به وحدت و هماهنگی با سایر عناصر برسیم؛ در این صورت است که ندای الهی به اشکال مختلف و در همه جا، شروع به صحبت میکند.

همزمانی معمولاً به صورت توالی عمل می کند. در ابتدا ، شما یک فکر یا الهام شهودی را شناسایی می کنید که نشان می دهد یک سیر صعودی است که زندگی شما را به جلو سوق می دهد. در اینجا خیلی درونگرا نباشید، فقط از افکاری که برای شما پیش می آیند و به نظر ضروریست آگاه باشید . سپس، هنگامی که شهود را دنبال می کنید و این سیر عملی را انجام می دهید، خود را در مکانی پیدا می کنید که همزمانی در آن رخ دهد؛ که به نوبه خود، اطلاعات و وضوح مورد نیاز همان لحظه حاضر را به شما ارائه می دهد.

جهان برای کمک به شما طراحی شده است، اما باید توجه کنید و تصمیم بگیرید که کدام مسئله برای شما جدی تر است، بدین وسیله خود را به دریافت پاسخ های عمیق در جهت حل چالش های خود هدایت می کنید.

یک جمعیت بحرانی (بصیرت اول)

از کتاب پیشگویی آسمانی:

“بیداری روحانی جدیدی در فرهنگ بشری اتفاق می‌افتد، بیداری که توسط توده‌ای منتخب از افراد حاصل می‌شود که زندگی خود را به عنوان یک روحیه روانی تجربه می‌کنند، سفری که در طی آن با همزمانی‌های اسرارآمیز به جلو می‌رویم.”

در کتاب پیشگویی آسمانی، من نشان می‌دهم که پس از رسیدن به این توده مهم، کل فرهنگ شروع به جدی گرفتن این تجربیات تصادفی خواهند کرد. از یکدیگر خواهیم پرسید که چه روند اسرارآمیز زندگی انسان در این سیاره را تحت تأثیر قرار داده است؟! و این همان سؤالی خواهد بود که در همان زمان توسط افراد کافی پرسیده شده است؛ این امر به باعث می‌شود، بصیرت‌های دیگر نیز به آگاهی بشریت برسند. هنگامی که تعداد کافی از افراد به طور جدی از آنچه در زندگی می‌گذرد سؤال کنند، ما شروع به کشف حقیقت خواهیم کرد. و بصیرت‌های دیگر نیز یکی پس از دیگری، آشکار خواهد شد.

من اعتقاد دارم که اکنون “تحول جهانی” در حال وقوع است زیرا تعداد افرادی که در آگاهی از چنین همزمانی زندگی می‌کنند به طرز چشمگیری در حال افزایش است. ما شروع می‌کنیم به انتخاب‌های معنی‌دار تر که با آنچه می‌خواهیم ایجاد کنیم مطابقت دارد. هیچ چیز شانسی وجود ندارد، هیچ چیز تعجب آور نیست. با این حال، برای هر فرد زندگی به منزله یک سفر اکتشافی است. یادگیری هر موضوع جدید، موجب میشود ما درک بیشتری از یک واقعیت هدفمند و طراحی شده پیداکرده
و همچنین اینکه ما باید زندگی خود را در راستای هماهنگی با اهداف الهی زندگی کنیم.

مرحله بعدی در آگاهی ما

به یاد داشته باشید، باید در وهله اول بصیرت‌هایی را که ما را به سمت این تجربه بالاتر می‌برد، حفظ کنیم. اغلب از طریق آنها به عقب برگردید تا اطمینان حاصل کنید که این آگاهی مفید و اثربخش است. این تنها راهی است که بشریت می‌تواند به آرامی از تاریکی بلند شود، زیرا که ما هنوز در رنج بسر می‌بریم.

همه دوازده بصیرت از بسیاری از آموزه‌های ادیان مهم توحیدی پدید آمده‌اند. آنها راه بازگشت از قوانین دین سازمان یافته را به یک رابطه خالص و بی آلایش با منشأ درک شخصی ماهیت زندگی، عشق و حقیقت اشاره می‌کنند. ما دیگر نه تنها به خود بلکه با هدف جمعی زندگی خواهیم کرد، زیرا اهمیت یک دیگر را از یک دیدگاه جدید درک می‌کنیم. ما به تجربه یک زندگی پیشرفته برای خود و همه جوامع نایل می‌شویم.

ذهن بشری حیرت می‌کند که حتی در جایی که زمان و مکان وجود ندارد، ابعاد دیگری را نیز در نظر بگیرد. اما از همین قلمرو مادی است است که هر یک از ما درک لازم یافتن هدف خود در را در این زندگی خواهیم داشت.

ما بلافاصله می‌خواهیم اطلاعات بیشتری درباره این روند و اطلاعات بیشتر در مورد مکان این اتفاقات اسرارآمیز را بدانیم. ما حتی می‌پرسیم: آیا آنها واقعی هستند؟ آیا درک ما از همزمانی واقعاً مهم است؟

چنین سؤالاتی بلافاصله ما را به بصیرت دوم سوق می‌دهد.

  • من به طور مداوم ۱۲بصیرت آسمانی را مرور می‌کنم و به یاد می‌آورم که هر یک ادامه مطلب قبلی است. پس موضوع فقط ادغام همه آن‌ها با یکدیگر است تا زمانی که استفاده از آنها به یک عادت طبیعی تبدیل شوند.

لینک کوتاه مطلب: https://celestinevision.ir/01In

۴ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا