قوانین گروه پیشگویی آسمانی

در گروه پیشگویی آسمانی در تلگرام، اعضا با محوریت مباحث پیشگویی آسمانی باهم گفتگو خواهند داشت.

  1. تجربیات و آگاهی‌های خود را در موارد مرتبط با پیشگویی آسمانی با ما به اشتراک بزارید. همچنین ما را از حال خوب خود آگاه کنید.
  2. پرسش‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد پیشگویی آسمانی مطرح کنید.
  3. ما را در رشد جمعی همراهی کنید و در بحث‌ها و فعالیت‌های گروه مشارکت داشته باشید.

لینک گروه: CelestineVisionG

گروه پیشگویی آسمانی

قوانین گروه پیشگویی آسمانی

لطفاً برای ارتقاء کارآمدی گفتگوها و مطالب گروه موارد زیر را رعایت کنید.

  1. صحبت در موارد نامرتبط با مباحث پیشگویی آسمانی را به حداقل برسانید.
  2. لطفاً فقط و فقط از خودتون مطلب بزارید و فوروارد مطالب از جای دیگر را به حداقل برسانید. کلام شما برای ما بسیار باارزش‌تر از کلام بزرگترین انسان‌های روی زمین است. چرا که همدیگه را میشناسیم و می‌توانیم در مورد آن باهم گفتگو کنیم. اینکه صاحب سخن حاضر باشد بسیار اساسی است.
  3. در گروه پیشگویی آسمانی در فشردن دکمه‌ی ارسال صرفه جویی کنید. به این معنا که به جای تعداد پیام‌ها، حجم پیام‌ها را زیاد کنید. بنابراین اکیداً در ارسال پیام‌های تلگرافی خودداری کنید. اگر پاسخ کسی را می‌دهید، پیام شخص را ریپلی کنید.
  4. ترجیحاً صوت بزارید. چرا که اولاً گوش دادن به صورت برای دیگران ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر از خواندن متن است. ثانیاً با گذاشتن صوت، تا حدی حالت روانی شما انتقال پیدا می‌کند. که به مخاطب کمک می‌کند منظور شما بهتر متوجه شود و راحت‌تر با شما تبادل انرژی کند.
  5. در گروه تلگرامی پیشگویی آسمانی چت کردن ممنوع است. اما از آنجا که برای تبادل انرژی لازم است گروه فرعی چت را ایجاد کردم. منظور از چت مواردی همچون سلام الیک، حال و احوال، تشکر، تایید پیام‌ها و مواردی ازین دست است.
دکمه بازگشت به بالا